SERWIS
SILNIKÓW STACJONARNYCH
Jako profesjonalny serwis motorowych silników stacjonarnych oferujemy Państwu pełen zakres usług związanych z naprawą silników wszystkich marek.
- serwis silników stacjonarnych Hyundai
- serwis silników stacjonarnych Kubota
- serwis silników stacjonarnych Lombardini
- serwis silników stacjonarnych Mercruiser
- serwis silników stacjonarnych OMC
- serwis silników stacjonarnych Sole Diesel
- serwis silników stacjonarnych Ventus
- serwis silników stacjonarnych Volvo Penta
- serwis silników stacjonarnych Yanmar
- i wiele innych...
Wiedza naszych serwisantów oparta na doświadczeniu w naprawie silników stacjonarnych pozwala rozwiązać każdy problem z Państwa sprzętem. Najczęściej przeprowadzane naprawy to:
- naprawa spodziny
- naprawa przekładni
- naprawa zetki
- regulacja silnika
- diagnostyka silnika
Wszystkie usterki sprzętowe rozwiązujemy wykorzystując tylko oryginalne części i akcesoria do silników stacjonarnych. Po wykonaniu naprawy na specjalnym stanowisku testowym sprawdzamy dokładnie wszystkie parametry pracy silnika, aby zagwarantować najwyższe zadowolenie naszych Klientów.
Zgłoszenia serwisowe
Naprawę można zgłosić pod adresem e-mail: [email protected]. Prosimy o zawarcie w wiadomości następujących informacji:
- Markę i model silnika – znajduje się na tabliczce znamionowej lub na naklejce na silniku,
- Rodzaj problemu – z dokładnym opisem jego występowania i czynności poprzedzających jego wystąpienie,
- Dodatkowy opis nieprawidłowego zachowania.
Na podstawie opisu zachowania urządzenia bądź zgłoszonych błędów określamy szacunkowe koszty naprawy. Standardowy czas usunięcia usterki to około 3 – 7 dni roboczych (nie obejmuje czasu dostawy). Czas ten może ulec zmianie w przypadku dużej liczby zgłoszeń serwisowych bądź konieczności sprowadzenia nietypowych części.
Obsługa zgłoszenia serwisowego
Wieloletnie doświadczenie w naprawie silników pozwala na szybkie rozpatrywanie każdego zgłoszenia. Nasi serwisanci dokładają wszelkich starań aby jak najszybciej odsyłać Państwu sprawne urządzenia.
Wszystkie decyzje dotyczące kosztów naprawy lub wymiany części potwierdzamy przed ich wykonaniem. W przypadku napraw wymagających więcej czasu bądź dłuższych testów oferujemy Państwu zastępcze urządzenie na czas naprawy.